House of Harlow jewelry pour moi





But of course Silvia ska ha detta speciella och annorlunda huvudsmycke från Nicole Richie´s smyckeskollektion, House of Harlow. Det vore ju inte jag annars!
I oktober 2008 startade Nicole sin smyckeslinje för Kitson´s onlinebutik och våren 2010 utökades märket House of Harlow med kläder och skor. Det var också samma år som hon vann "Entrepreneur of the Year" för märket i Glamour Women of the Year Awards.
Numer bärs hennes smycken av kändisar som Madonna, Ashlee Simpson, Kim Kardashian, Paris Hilton, Vanessa Minnillo och självklart Nicole Richie själv med flera. I kollektionen finns den ombloggade "leather station necklace" (skymtar på 3:e bilden med Nicole) och allt mellan örhängen, ringar, armband i massor och lite speciella och udda kreationer som detta huvudsmycke.
Givetvis har jag lagt undan ett eget exemplar hos KyssJohanna där jag har fått en ny vän som delar min passion för allt det vackra och kvinnliga, den urgulliga tjejen Sandra.
På bilderna ser ni de olika varianterna som alla ingår i kollektionen, vissa med kristallpärlor, vissa i metall med guldplätering som även den som jag ska ha är i. De finns i 3, 5, 7-strand och 9-strand som betyder hur många kedjor huvudsmycket består av. Den jag ska ha är den på de undre bilderna på modellen Johanna som är en 5-strand headpiece i 14 karats guldplätering.
Jag ser framför mig hur jag har mina svarta Acnebyxor med läderdetaljer, ett löst vitt eller rosa linne, min svarta BLANK kavaj, svarta Louboutins en stor coctailring i guld samt detta huvudsmycke. Vad sägs? Snart är den min och väntar på mig på posten!

Tips! Om ni är sugna på den så slå till ganska omgående då efterfrågan på detta smycke är jättestort och är slutsålt på de flesta onlinebutiker i USA och England.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...