Let´s go safari chic



Hämta inspiration från de olika modehusens runways och satsa på safaridetaljer för att uppdatera din garderob. inför den kommande våren. Det är fantastiskt snyggt när solens strålar förvandlar vår vinterbleka hy till en gyllene ton, för att sedan matcha den till, och framhäva den med beiga och guldiga färger och en avslappnad, dock chic och kvinnlig look. Anamma stilen och skapa din personliga look, vare sig det är en byxdress med slarvigt uppvikta ben, ett skärp i midjan, en massa kedjor runt halsen och sist men inte minst en hatt för att göra ett modigt statement, eller en mer konservativ ensamble med en sidenklänning, höga mockaklackar, stora örhängen och en skön stor sjal virad runt halsen.
Den beiga färgkartan som har så många olika toner passar också perfekt till jeans, matchar färgerna blått, grått, orange och rosa perfekt, och glöm för all del inte de stora smyckena för att framhäva din personlighet.
Allt ni ser här kommer från H&M som tar fram olika kollektioner varje säsong, och som för det mesta är mycket trovärdiga i företagets strävan efter att få fram mode som passar de flesta plånböcker.
Kom dock ihåg när det handlar om färgen beige att styla den rätt, gärna i olika toner inom paletten för att få fram en snygg och genomtänkt look, och att piffa till det med accessoarer. Beige kan annars bli väldigt livlöst och i värsta fall riktigt trist. Dock så är ju fashion ingen rocket science, det ska vara roligt!
Jag själv har fallit för den högklackade bootsen i fejkmocka. Med smala blåa jeans i rätt nyans, klänningen i silke, en megastor sjal och gråa genombruta handskar i spets skulle jag gärna kunna trippa runt för att till slut sätta mig på en uteservering med en sojalatte, vända ansiktet mot solen, kisa in i den genom mina Marc Jacobs solbågar och drömma mig bort.
Go safari this spring!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hejsan



Hoppas allt är bra med dig!



Precis dragit igång dagens blogg nu!



Anmäl dig gärna på http://evelinasjavlablogg.blogg.se/ en vinnare dras ikv redan!

2011-02-02 @ 11:19:21
URL: http://evelinasjavlablogg.blogg.se/
Postat av: jessica

gillar skorna längst ner och leopardplånboken (?) :D

2011-02-02 @ 19:25:58
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se/
Postat av: julia

sv; ja visst är det läskigt ? jag känner igen mig i vad som står haha.. & vilka snygga kläder. vårens trender är helt sjukt underbara.. jag längtar verkligen tills temperaturen börjar stiga! hoppas du har haft en bra dag :)



julia

www.magnific.se

2011-02-03 @ 19:47:09
URL: http://magnific.se/
Postat av: Josefin -Happy Days-

Hej där, roligt att du hittat till min blogg o det är alltid lika kul att titta tillbaka till mina läsare. :-) Hoppas att du får en fin start på helgen, inspirerande kollage, gillart!

2011-02-03 @ 22:50:19
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...