Cozy tuesday





Sen i helgen har jag varit så seg och svag, jag undrar vad det är som lurar i kroppen. Jag har en pendlande huvudvärk och spänning från dovt till så pass intensiv att jag mår illa. Jag har ärftlig migrän, men detta är en annan typ av huvudvärk än så länge, möjligt att det är föraningar om vad som komma skall. Jag ber till högre makter att jag ska slippa en migrän, det är vidrigt hur den slår ut mig och får mig att må fruktansvärt.
Idag har jag varit exeptionellt trött, och inte ens när min modebibel "ELLE" damp ner i brevlådan blev jag piggare. För att få en mysig tillvaro tände jag ljuset på vardagsrumsbordet från 10 Corso Como och hela lägenheten doftar nu av ljuvlig choklad. Inte sådär sött och sliskigt som man kan tro, ljuset doftar ljuvligt och mjukt, varmt och kryddigt utan att bli för mycket.
Jag har massor med fina saker jag vill visa er och blogga om, och jag känner att bloggen utvecklas mer och mer till att bli en modeblogg, vilket alltid har varit mitt mål, men det tar tid att komma in i ett flyt som sticker ut lite och samtidigt präglar min personlighet. Jag känner att jag kan stå för denna blogg, den visar vem jag är och jag ser med spänning fram emot hur den kommer att utvecklas. Bloggen har bara varit igång i tre månader och jag tycker att det går framåt, men jag önskar dock lite mer feedback från er kära läsare! Vad tycker ni om bloggen? Är det något ni saknar? Vad skulle ni vilja att jag skrev om? Kommentera gärna, mycket och ofta så att jag känner att ni är med mig och får höra beröm och synpunkter, allt det ni har på hjärtat!
Nu är mitt te med citrongräs och blåklint uppdrucket och jag planerar framåt för nya inlägg där jag bl.a. bjuder in er till djupet av min garderob och visar er vad jag har i mina gömmor, ger er häftiga shoppingtips och berättar mer om mitt liv i både bilder och ord. Denna vår är bloggens första säsong och det är nu jag har möjligheten att forma den till det jag vill att den ska förmedla och bli.
Sen ikväll när jag lägger mig, kommer denna singeltjej ha förnämligt sällskap till sängen och till de fluffiga, väldoftande kuddarna och lakanen, nämligen ELLE.
Bonsoir kära läsare, och som sagt, hedra mig med era kommentarer och åsikter!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...