Jade Jagger - Kiss



Dessa halsband var jag och hämtade ut på posten häromdagen. Dom här bilderna är tagna av Jade Jaggers fotografer, jag försökte själv ta bilder på mina nya halsband men jag fick bara inte till det. Det blänkte för mycket och färgerna syntes inte ordentligt. Mina fina halsband som jag har dregglat länge efter är specialbeställda från London och istället för den ljusblåa färgen har jag tre olika halsband i tre olika rosa nyanser. En i silver och två i guld, varav den ena är med tre rosa läppar.
Jade Jagger är ju rockdottern nr 1 som dotter till Mick Jagger och hon har gjort sig en egen karriär som smyckesdesigner för tuffa och originella smycken.
Äntligen är dessa halsband mina! Visst är dom fina? Tanken är att jag ska ha dom tillsammans med mitt "Silvia"- halsband i guld som är originalet från Sex And The City´s huvudstylist Patricia Field som jag fick från USA när jag fyllde 30. Det är exakt samma halsband som Carrie har i serien, fast jag har mitt namn på min givetvis. Det var min systers idé att gå igenom eld och vatten för att få det specialbeställt, tillverkat och skickat till Sverige, SATC-fanatiker som jag är...
Massvis med kopior har gjorts på både halsbanden, men jag har ju självklart originalet! (What else...)
Kiss och "Carriehalsbandet" harmonicerar perfekt ihop, kvinnligt, tufft och elegant.

Single Kiss Enamel Gold/Silver Necklace, Jade Jagger £175 = ca 1950:-
Multi Kiss Enamel Gold Necklace, Jade Jagger £225 = 2500:-




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...