The Cornelia piece has arrived



Idag var det inte bara Louis Vuitton som överraskade mig när jag plockade upp posten, utan även en avi om ett rekommenderat brev som väntade på mig på posten. Det var självklart det efterlängtade armbandet från Cornelia som anlände och gjorde min dag lite roligare. Armbandet är kanonfint och verkligen speciellt. Jag kan tänka mig att den kommer dra blickar till sig när tillfälle ges oavsätt vad jag bär den till. Min tanke är att ha andra armband bredvid, bla mitt kloarmband från 82 och kanske ett annat armband från Chanel, även den med kedja samt läder.

Nu kan jag knappt bärga mig tills det andra vansinnigt vackra smycket som jag väntar på ska komma och blir mitt. Håll ut, jag visar vad det är om några dagar! Det ska bli så spännande att se det live, jag har bara sett den på bild och i filmen SATC 2. Tror att jag ska skölja lite jordgubbar och kolla på mina favorittjejer igen, alla underbara plagg, smycken och styling som Partricia Field gör. För att inte tala om Big och alla sköna repliker. Slutbloggat för idag, nu väntar Carrie, Samantha, Miranda och Charlotte!



Kommentarer
Postat av: Miss0 - mitt liv i Oslo

Jag är ingen fan av SATC men älskar Chanel Chance ;D Allt bra med dig då?

2011-01-21 @ 22:59:50
URL: http://www.miss0.blogg.no
Postat av: Mally

Jag gillar din blogg jättemycket1 Men kan du inte göra lite omröstningar eller liknande ibland så vi läsare kan vara en del i mer :)



På min blogg brukar jag använda http://www.valresultatet.se ... rekommenderar den.



puss

2011-01-24 @ 00:34:33

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...