For the love of skulls



För den fashionistan som är galet tokig i bortgångne Alexander MCQueens scarfs, ringar, väskor och skor med den klassiska dödskallen på, kan nu beställa dessa vansinnigt snygga prylar för att pryda sminkbordet, skrivbordet eller vad du än behagar. Jag själv älskar vid sidan av alla klassiska pärlhalsband, stilrena smycken och tidlösa modeatteraljer allt som är edgy, och det är definitivt dödkallen. Även fast det vanliga och invanda budskapet signalerar något rått och farligt är det numer en fashionaccessoar som även den är tidlös. När sedan prylen, smycket, väskan i sin tur är vacker i sin utformning och kvalitet som detta ljus och anteckningsbok, så har jag svårt att motstå. Dessutom älskar jag svart och silver i kombination...
När ljuset brinner får du en vacker glasask som med det fantastiska locket blir ett perfekt gömställe att lägga tex smycken i. Locket är ett hantverk och är tillverkat i mässing som har antingen försilvrats eller förgyllts. Ljuset är ur företagets Arisan Collection och kommer förpackat i en den svarta signaturboxen i form av en hattask, med ett vackert knutet silkesband.
Anteckningsboken är vackert präglat i guldmetallic med en svart dödskalle, den är linjerad och sidorna är guldrimmade. Ett sidenband fungerar som ett bokmärke.
Jag älskar dessa två prylar och överlägger med mig själv om jag kanske skulle ta och göra en beställning... jag tänder gärna ljuset och skriver ner mina tankar i boken i sällskap av ett gott glas rött!
Dessa vackra saker kommer från företaget D.L. & Co. och finns att klicka hem på www.viaally.com.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...