Treasures from Edblad

 

Jag sprang som hastigast igenom stan idag, hade ärenden till torget bland annat för att köpa ett stort fång väldoftande liljor, till systemet för några flaskor bubblande rosévin och lite delikatesser som jag hade en minst sagt rejäl craving efter, som jag fullkomligt krockade med den skandenaviska smyckeskonsten kallad Edblad.

Jag brukar se till att alltid kika in på butiken STORE som är en klar favorit hos mig med sina fantastiska inredningsdetaljer från bla Day Home, Lexington, Bruka Design och Munka Sweden, blandat med klockor från Triwa, smycken från Björg och andra fantastiska nödvändigheter och varumärken. Idag var jag på jakt efter den stora silverskålen som Day har i sitt sortiment, jag har mellanstorleken, men skålar går ju alltid åt. M&M´s, Polly, praliner och choklad går ganska varmt hos mig och brukar då dukas upp i min fina Day-skål.

Jag hittade det jag skulle ha, och det var sen vid kassan som jag såg dessa juveler och föll pladask. Det var ringarna som fångade mitt intresse, en hel orgie av silverfärgade, glittrande skapelser beströdda med strass fick mig att stå kvar länge och prova i det oändliga.

På bilderna ovan ser ni mina favoriter, och beslutsångesten är ett faktum om vilken av ringarna som jag ska kombinera ihop med den på första bilden. Materialet är rostfritt stål, stenarna är i kristall och de glittrar likt den äkta varan, ni vet den med den slipade kolbiten som säljs i den finfina butiken.

Ringarna är exklusiva och gedigna, priserna är dock modesta och överkomliga, och de finns i en uppsjö av varianter. Jag kan med allvar säga att även ett tränat öga för juveler får titta till både en och tio gånger för att lista ut att dessa ringar är första klassens bijouterier i den klassiskt stilrena och skandenaviska designen vi älskar i både nöd och lust!

Kika in på STOREs hemsida eller direkt på Edblad där du även kan klicka hem de fantastiska ringarna.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...