Lara Bohinc

 

Enda sedan jag såg Lara Bohinc´s Saturn örhängen och Solar Eclipse armband, som jag också köpte med detsamma, var jag fast. Allt den här kvinnan designar faller mig i smaken, oavsätt om det är smycken, väskor eller som dessa underbara, sexiga och utsökta heels. Det är som att Lara designar enkom för lilla mig, hon träffar rätt på alla punkter och gudarna ska veta att jag är kräsen.

Vad skulle inte jag göra för att få ha ett par, eller helst alla, i olika färger och material av dessa pumps, ropa mitt namn sensuellt och förförande från de välsnickrade hyllorna i mitt dressingroom? Jag skulle älska att dra ut lådan där mina vackra och exklusiva smycken och skatter förvaras, och se Lunar Eclipse halsbandet blinka flörtandes emot mig. I och med den skulle min samling av Lara´s klassiska och Art Deco inspirerade smycken vara komplett.

Kronprinsessan Viktoria bland många andra är också en stor fan av Lara Bohinc´s design, och faktum är att just Lunar och Solar Eclipse smyckena är så populära och kopierade, att till och med jätten inom smyckesbranchen; Mr Kenneth Jay Lane har en uppseendeväckande snarlik variant till Lara´s halsband.

Ju mer kopierad man är, desto mer har man lyckats sägs det, men för mig som har de äkta varorna i min skattkista finns inget annat alternativ än originalet.

Även Bohinc´s väskor ger mig rysningar av det behagliga habegäret som jag inte kan skaka av mig. Allt är så utsökt och delikat i sin design, och när jag betalade för mina örhängen och armband visste jag att de saftiga tusenlapparna som de kostade skulle ge mig tidlös elegans och vara livet ut...


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...