Very exiting time ahead!

 

Jag vill meddela er kära läsare att det händer mycket spännande saker just nu och det är anledningen till min frånvaro här på bloggen. Det kommer inom kort att ske stora förändringar, bland annat i att jag numer har en egen domän som denna blogg i skrivande stund flyttas till. Detta kommer att medföra att bloggen laddas upp snabbare, jag vet att många av er har haft stora problem med detta, det blir en ny layout och andra förändringar och inlägg som gör att min blogg kan liknas vid storbloggarna.

Detta är givetvis inte allt, jag håller på och jobbar dag och natt på ett spännande projekt som jag är helt eld och lågor för, ni kommer givetvis att få reda på vad det är så fort det rullar på. Hela den här processen har gjort att jag är fylld med energi som jag inte trodde jag besatt, jag sover knappt utan bara jobbar och jobbar...

Ni kommer att uppdateras om allt och få information fortlöpande. Denna blogg kommer att finnas kvar ett tag till och jag hänvisar till min domän när allt är klart!


Kommentarer
Postat av: Claire

Gorgeous blog, although i cant read it :(

Following you on bloglovin'



clairelouise xx

2012-01-31 @ 03:43:38
URL: http://clairelouisevintage.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...