Colorblock your life

 

Jag älskar trenden med hudfärgat, beige, nude, vitt och grått till våren och sommaren, men jag måste erkänna att jag även brinner för färg. Jag är en passionerad kvinna som älskar färg och att synas, och jag har förstått vikten av hur mycket ett färgrannt plagg, väska eller skor kan göra för en outfit och för humöret, pour moi, men även för omgivningen!

Till det enklaste plaggen såsom ett par jeans, en kavaj i svart eller marint och en enkel top eller linne, är ett par knallgröna, hysteriskt röda, soligt gula eller turkosa accenter en fullträff.

Till våren och sommaren är det helrätt att äga både plagg, men främst accessoarer i knalliga färger och bära dom med välmålade läppar och naglar samt ett glatt leende!

Våga färg på dina klackar! Är du inte riktigt så modig så kan du satsa på ett färggrannt örhänge eller en stor ring i ett skönt uppiggande färg. Vilket blir ditt nästa köp?

 

Daffodil 160 Suede Platform Pumps, Christian Louboutin ca 6500:-

Satin Hard Metal Work Clutch Bag, Karen Millen 1100:-

Fake Crystal Ring, YSL 6000:-

Mini Pop Leather Shoulder bag, Lanvin 7000:-

Vintage Style Intricate Coctail ring with Centre Faceted Stone, ASOS 70:-

Boxy Flat Lock Clutch Bag, ASOS 183:-

Woven-paneled leather Tote, Gucci 35.000:-

Statement Enamelle Discs Collar, ASOS 349:-

Signature Lipstick, Estée Lauder 270:-

Matelassé canvas and leather bag, Miu Miu 8500:-

Wide Heel Satin Sandal, ZARA 949:-

Red Pumps, Scorette 1100:-


 


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...