Conseils d'achat d'aujourd'hui

 

Dagens shoppingtips är dessa bedårande skönhetsmåsten som alla kvinnor både behöver och älskar, från duon Paul & Joe!

Make-up väskan som är i limiterad upplaga är ispirerad av en vårig eftermiddag med vilda blomster i pastelliga fäger. Jag föll för den på en gång, jag har i dagens läge en alldeles för liten make-up väska i min Neverfull, dock så bär jag aldrig med mig mer smink än några olika läppstift och läppglans, Eight Hour Cream, och det övriga är värktabletter och annat som är nödvändigt som bl.a fuktsprayen Avéne Thermal Spring Water. Jag får knappt plats i den och allt som oftast väller allt ut på botten av väskan. Med andra ord är denna perfekt!

Till råga på att dom har kommit med den söta necessären har dom även en bedårande kvinnlig och vacker spegel  du kan bära med dig för att uppdatera looken på dagen. Den levereras i en skyddpåse i tyg med Paul & Joes logga på och vad jag har förstått är spegeln ganska stor och viks locket bakåt kan den stå av sig själv. Fab!

Söt, sötare, sötast är dessa accessoarer som ni hittar på ASOS!

 

Beauty Mirror, Paul & Joe 230:-

Limited Edition Spring Creation Wild Flowers Make Up Pouch, Paul & Joe 290:-


 


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...