Watch out!

 

Det är ta mig tusan inte meningen att jag ska ha något case till min iPhone. Jag fick just ett mail från italienska Bulgari som inte behagar att skicka mig det caset jag hade valt ut. Hur svårt kan det vara att få det skeppat till landet Sweden? Är det kundvård undrar jag? Den svarta i pytonorm från Jimmy Choo kan jag förstå är svårare  att få skickat på grund av att den är i ett exotiskt skinn, men denna var det inget speciellt med.

Nu är jag tillbaka på ruta ett och känner mig lagom putt, nu behöver jag leta reda på ett nytt case, eller ska jag vara så tråkig att jag tar en från Gucci eller Louis Vuitton? LV vet jag håller måttet och kvalitén, men hur kul är det?

Idag hände dock något riktigt positivt, jag har nämligen sparat in 300 kronor! Det lönar sig att ha kontakter på olika ställen, jag fick nämligen det skyddsplast jag behöver för att skydda min telefon mot repor och dylikt, både  för fram och baksidan for free. Nu är det bara det förbannade caset jag behöver för att avsluta "uppdrag-iPhone-pour-moi". I-landsproblem på hög nivå, jag erkänner, men en bestämd fashionista som jag är nöjer sig inte med vad som helst. Imorgon blir det telefonsamtal till LV-butiken på Birger Jarl och ett fortsatt jagande på Xander på Jimmy Choo. Jag ger mig inte i första taget!

Watch out, my bitchface is on!

 


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...