I´m freezing to the bone



Jag ska be att få avslöja dagens outfit, som i skrivande stund består av: vita mjukisraggsockor, göna plyschbyxor, svarta benvärmare med rosett, ett vitt linne, en tjock vit stickad kofta från Malene Birger och en gigantisk vit stickad sjal, virad två varv runt halsen som täcker brösten, och ÄNDÅ fryser jag livet ur mig. Vill gärna tillägga att jag sitter framför elementet dessutom, men det gör inte saken bättre.
En vän hjälpte mig att handla lite idag, bara att gå in och ut ur bilen och ut på parkeringen har gjort att jag har frost ända in i benmärgen.
Ikväll har jag en dejt med min pälsfilt, m&m:s och en stooor kopp te framför en bra film. Kanske kan jag få upp värmen, om inte i kroppen så i hjärtat av dom filmerna jag har att välja mellan.
Ha en underbar kväll kära läsare, vi ses imorgon, då med nya, fräscha inlägg om allt mellan himmel och jord.




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...