The missing T


Inte nog med att jag hällde vatten på min kära dator i dagarna, på julafton så åkte en av mina julklappar gjord av solidt glas ner och krossade mitt tagentbord som blottade sig vid sidan av soffan. Julmusiken anandes ur högtalarna framtills alla mina redan öppnade klappar åkte ner från soffan och rakt på datorn. Bokstaven T klarade sig inte, den har nu fått ligga bredvid datorn i några dagar efterlämnandes ett hål i tagentbordet som är högst irriterande. Vanligtvis skriver jag fort som attan, nu måste jag leta efter bokstaven som inte finns. Knappen är av, så gud vet vad jag ska göra med den för att få den att fungera igen... Dessutom har jag jobb som väntar på att bli klart där tagentbordet har en högst viktig roll... Vad göra? Ska man behöva byta hela tagentbordet? Jag behöver hjälp NU!
Suck och åter suck, tre är den ungerska sanningen, första var datorn som badade i vatten, andra är nu olyckan med julklappen som rasade och nu undrar jag bara, vad blir den tredje? Bevare mig väl, jag håller fingrar, tår och klor för att den "disaster area" som jag är numer inte ska förorsaka fler missöden. Pray with me...




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...