Christmas sneaked up on me...



Det har varit en rätt så bra dag idag, bortsätt från ryggvärk och min inflammation i högerarm. För första gången det här året infann sig en ganska skön julkänsla och jag är glad att den äntligen hittade mig.
Jag är bortrest för tillfället igen, åker hem inom nån dag för att hinna ifatt mig själv innan jul och innan det är dags att resa igen, denna gång för att träffa min familj som jag inte har sett på otroligt länge.
Mina presenter är inköpta, nu ska bara posten göra sitt och leverera de till mig i tid också. Jag lämnade mitt hem i ett tillstånd som skulle kunna liknas 3:e värdskriget, disk i diskhon, sopor och inte alls den ordningen jag brukar ha. Jag avskyr att komma hem när det ser ut som det gör, men faktum består, och det är att jag inte mår särskilt bra. Jag får ta hand om det jag kan på tisdag och fixa med det som måste göras innan jag åker vidare på min Christmas Tour 2010.
Jag kommer att ha med mig en överraskning till jul hos min mor, jag tror att det kommer att uppskattas. Det är med blandade känslor som jag kommer att fira jul, det finns vissa saker som jag inte kan vara utan dock. Jag tror att jag har fler med mig när jag säger: Kalle Anka och hans vänner önskar en GOD JUL. Kl 15 gäller det att vara spikad i soffan och sjunga med och säga replikerna innan de ens kommer. En sann klassiker. Jag kan bara höra min syster gå; "Ah men aaah, MÅSTE du säga det VARJE år?" när jag istället för de små tecknade figurerna ger min version, som förövrigt är minst lika bra... men ändå. Suck. Julefrid var det, eller?
Nu ska jag sova, jag känner hur sömntabletten tar över min hjärna och jag börjar se dubbelt. Kroppen blir slö och även fast jag vet var tangenterna är så tar det en halvtimme och hitta rätt bokstav...
Skämt åsido, ha en underbar måndag, det är bara fyra nätter och tidiga morgnar inkl idag som alla måste gå upp, men på fredag kommer tomten! Vi tror ju alla på tomten, eller?




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...