Good Night

 

Ni kan ju gissa två gånger om jag fick mina grenar på två röda, nu har jag en vas med färska grenar, direkt från skogen, som tills imorgon förhoppningsvis har fyllt nedervåningen med underbara dofter.

Jag måste säga att jag är något uttråkad och till råga på det har jag råkat ut för nån sorts bloggtorka som har dödat min kreativitet totalt. För att jag ska kunna vara kreativ så måste jag ha liv och rörelse verkar det som, här finns det bara en öronbedövande tystnad som dessutom gör att jag hör vad jag själv tänker. Det kan tyckas vara en bra grej, det är ju skönt att hinna ifatt sig själv, men när jag är så utmattad som jag är så vill jag inte tampas med de högljudda tankarna som ekar i huvudet. Tröttheten har gjort att jag inte orkar meditera eller göra något annat än att sova, till och med matlusten är sisådär. Jag älskar mat, det ska gudarna veta och jag älskar att njuta av goda smaker, men just nu finns det ingen lust tyvärr. Det går dock verkligen ingen nöd på mig, jag har ett antal extrakilon som kan ryka utan problem i min nuvarande svacka.

Det här året gick så vansinnigt fort, månaderna flög iväg och jag undrar fortfarande vart sommaren tog vägen. Snart står vi inför ett nytt år som för många betyder nya möjligheter, nya erfarenheter och bekantskaper som ska göra oss till ännu bättre människor och förhoppningsvis lära oss av misstagen vi har begått.
Jag behöver verkligen piggna till och må bättre för att möta det nya året, dock så har jag fortfarande några veckor på mig att ta igen mig.
Kära läsare, ha förtröstan. Jag vet att jag är dålig på att lägga upp inlägg, jag ska göra mitt bästa för att förse er med nya spännande sådana den närmaste framtiden, som ska inspirera er till en roligare vardag.
Nu ska jag släcka lampan i mitt sovrum och sträcka mig tvärs över den stora sängen som jag har för mig själv, (jag har större hemma) men här finns det bara en enda stor madrass vilket betyder att risken för att rasa mellan madrasser är noll. Hemma försvinner en arm här, en armbåge där osv och därför håller jag mig enbart på en sida. Hm, fullkomligt onödigt vetande för er, men nu vet ni.
Ha en underbar onsdag och klä på er varmt, själv tänker jag avnjuta kylan på behörigt avstånd, inne i värmen.




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...