Trying to find Zen



Imorgon har jag en extremt tuff dag framför mig, jag önskar redan nu att det var över. Oron sprider sig i min kropp, magen känns labil och huvudet är tungt av alla tankar som snurrar. Jag har en miljon saker att göra, med början tidigt imorgon bitti och jag bara önskar att jag slapp. Allt bara låser sig när när tunga saker väntar på att bli utförda och det hela ligger inte ens på mig, andra människor är involverade och jag har inte full kontroll.
Jag behöver sätta mig och hitta mitt inre lugn, andas och samla kraft för att även morgondagens bestyr ska hamna bakom mig, någonstans i historien. Jag undrar verkligen när jag kan slappna av och bara ta det lugnt igen och njuta av livet så som jag älskar. Jag hoppas på att kanske fly från verkligheten och ha det underbart trevligt i stockholm till helgen, förhoppningsvis hittar jag kraften till det någonstans. Får se om det blir av, i annat fall får det bli senare.
Meditation och att tänka positivt är vad jag ska försöka ägna mig åt ikväll, jag har matlust noll, den kanske kommer till mig senare. Jag behöver energi för att ta mig igenom morgondagen, så nu ska jag ta och finna Zen.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...