My Boy Lollipop



Just nu vill jag gå in i stans mest välsorterade godisbutik och omsorgsfullt välja ut den mest tilltalande och färggranna klubba som dom har i sitt sortiment. Sen vill jag åka hem, byta om till mitt mjukaste gråa plysch-set och kura ihop mig under min svarta pälsfilt i min vita schäslong. Sen vill jag ta upp nya Damernas Värld i knät och läsa Rachel Mohlins krönika som är det absolut första jag bläddrar till när tidningen är sådär pinfärsk. Hon får mig verkligen att småle, ibland skratta högt och känna igen mig i hennes pinsamheter som hennes liv utsätter henne för. Samtidigt vill jag låta sockret smälta i munnen, låta kicken sätta in och älska faktum att jag aldrig kommer att bli gammal nog för att njuta av en söt klubba med tutti-frutti smak.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...