Resting Day


Idag är det söndag och det är vilodag. Jag har en hel drös med pinfärska mode och inredningsmagasin som ligger uppradade bredvid min divan och som väntar på att bli slukade. Veckan har varit fullproppad med intressanta möten, nya intryck och nya människor. Magasinen faller ner nästintill varje dag med ett jättedunk i min brevlåda och jag har bara kunnat samla ihop dom och längta till denna dag då jag kan ett gott glas vin, lite choklad och bara läsa och inspireras. Det är min lyx, det är en av dom sakerna i mitt liv som jag känner en stark längtan till. Jag flyr in i en annan värld och den världen ger mig så mycket kreativitet, den göder mig och ger mig energi.
Njut av din söndagkväll och gör det du mår bäst av!

Kommentarer
Postat av: Dinah

Hi all, here every one is sharing such know-how, thus it's pleasant to ead this web site, and I used to pay a quick visit this blog all the time.

Postat av: Lena

Hej! kom in på din blogg då jag letar efter en schäslong som den du har på din fina blogg.
Var får man ta på en sådan? Kanske den är tillsalu ?

Varma hälsningar

Lena

2014-11-04 @ 19:58:49
Postat av: Emil

Hejsan!! Snubblade även jag in på din blogg då jag såg den underbara Schäslongen på bilden ovan och älskar din blogg!!

Men, vart får man tag på en sådan? :)

2015-01-28 @ 22:56:11

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...