Time to dust off my belongings



Efter att ha suttit klistrad framför datorskärmen och designat och designat är det dags att separera mig från stolen och göra lite nytta. Jag ska nu träda in i rollen av en maid, ta fram min rosa dammvippa och sätta igång. Denna låt ska ljudligt spelas i högtalarna, till rytmen går det så mycket snabbare.
Visst är det härligt när allt är rent och doftar gott? Dessutom kan jag med gott samvete lägga upp nya inlägg. Det kommer att hända mycket intressant i denna drawer. Se till att följa med du också! First things first, god afton dammvippa!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...