Glamour on a sunday

 

Jag har varit frånvarande från bloggen ett tag, jag har varit bortrest, men jag har haft en zillioner idéer till inlägg då jag är som en svamp och suger åt mig allt jag ser. Senare idag är det dags att jag sätter mig och får utlopp för min kreativitet men först till det trista; jag måste städa mitt hem.

Jag vet inte hur länge jag har skjutit upp det, min butler James verkar inte uppmärksamma att det behöver göras, eller har jag gett han ledigt igen?

Å andra sidan, vem har sagt att städning behöver vara oglamoröst? Kolla på biden ovan, det enda jag tycks behöva är en liten bunnytail och ett set med fluffiga öron, smycken, ett par sexiga klackar och lite spets, sen är det bara att köra. Det är väl ingen match? Faktum är att jag skulle kunna tänka mig att städa klädd som hon, men kanske inte för att roa grannarna, utan för en alldeles egen käresta som dock inte finns på världskartan as we speak. Bummer. Well, nu är det dags att göra lite nytta, imorgon åker jag iväg igen, det är en hemlis till och med för mig varför jag åker, surprise surprice! Jag vet vart jag ska, men jag vet inte varför!

 


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...