Indescribable

 

Jag är så obeskrivligt trött idag. Under hela dagen har jag rört mig i slow motion av all smärta som jag har åsamkat mig i gårdagens olycka, det är inte bara i kroppen och dess lemmar som smärtan sitter utan även i psyket.

Jag tänker nu infria mig ett uppskov från att hålla mitt löfte, dvs att berätta om det roliga jag gjorde igår, men även den smärtsamma och förödmjukande olyckan som jag återupplever om och om igen när jag blundar.

Med tanke på att jag knappt kan hålla ögonen öppna ska jag nu trotsa nattugglan i mig och dra den tjocka pälsfilten över mig på min divan och halvkika på rörelsen i tv:n. Jag återkommer imorgon, förhoppningsvis med mer energi och mindre ont. Ha en skön vårkväll mina kära läsare!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...