So where have I been?



Ja, det är en bra fråga... Jag har legat begraven under lager av täcken och försökt att glömma bort att det är 30 minus ute till och från. När ska det äntligen bli vår? Denna vinter tycks aldrig ta slut, trots att det är en av mina största önskningar. Att jag är i ide är ingen större överaskning, jag längtar till varmare breddgrader, sol, uteserveringar och lycka i luften.
Jag har varit frånvarande i en hel vecka men jag ser att en trogen skara läsare är inne varje dag för att se om jag har kommit med något nytt, och jag kan självklart inte göra er besvikna. Jag ska ta och plocka upp mig själv, bädda sängen och sätta mina fingrar och klor i arbete. Nu ska det skrivas, bilder ska visar från hela världen och deras catwalks.
Man brukar säga: Fake it til you make it, det får bli mitt mantra tills solen tittar fram igen och delar med sig av sina värmande strålar och ger mig ny energi.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...