Writers block



Nja... inte riktigt. Jag har massor att skriva om och dela med mig av, så till min fråga: Varför drar ni mig inte i örat när inga nya inlägg kommer upp? Jag har varit så vansinnigt seg och trött, mår inte så jättebra, men är det något som brukar hjälpa mig är ju just att blogga. Jag har tusen saker att visa, lägga upp bilder och ge er en massa inspiration inför våren när det gäller mode, shopping och inredning, men jag har totalt kört fast energimässigt. Det är som när ett blixtlås fastnar och hur mycket du än rycker och sliter så sitter det fast. Det är då som man står där, när man är helt hjälplös, som man är i behov av någon utifrån som har ett annat perspektiv på detta envisa bekymmer. En person som har en annan synvinkel, som kan lossa på tänderna i blixtlåset för att få det återigen att fungera.
Lagen om attraktionkraften är något som jag verkligen behöver jobba på och ta till mig. Frågan är bara hur jag bryter denna onda spiral som jag är djupt uppslukad av och som drar mig längre ner mot botten för varje dag.
Nu ska jag sluta låta negativ och faktiskt ta tag i bloggandet som trots allt får mig att må bra.
Jag har fått förfrågan från er kära läsare att jag ska ha lite tävlingar och andra roligheter för att engagera er i bloggen ännu mer och på så sätt ge mig mer tips och energi tack vare responsen från er.
Så här kommer den första frågan som jag ber er svara på! Ni kommer per automatik kunna påverka vad bloggen ska handla om i framtiden. Tyck till du med!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...