What to say

 

Ja, vad ska jag säga, ibland ligger känslorna utanpå och hur mycket man än vill trycka tillbaka skiten, vill den bara explodera. Jag har märkt hur mycket bloggen har utvecklats sedan jag började, den har blivit mer som jag och min personlighet lyser igenom. Dock så är inte tanken att jag ska vältra ut mig mina innersta och kolsvarta sorger, men om bloggen är jag, då måste den ju ibland återspegla det jag känner. Ilska, sorg, glädje och ytliga orgier bestående av mina passioner i livet blandas, och det blir vad det blir.

Jag ville försäkra er om att jag idag mår bättre. Jag har haft en ljusare dag idag, som tack vare en del blandade komponenter har fått mig att le i sorgen. Det är ok. Shit happens, inte sant?


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Om du kommenterar för att göra reklam för din blogg, dagens blogg, veckans blogg, dina produkter etc. kommer detta att raderas omgående.

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad har du för URL/Bloggadress?

Skriv en kommentar!

Trackback


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...